woensdag 24 augustus 2011

Bloggersbijeenkomst II


Op 11 juni jl. is er een succesvolle bloggersbijeenkomst geweest bij Casa Koen. Helaas kon ik zelf, nota bene één van de organisatoren, er toen niet bij zijn vanwege logistieke problemen. Er is daarna door de wél aanwezigen min of meer besloten in het najaar een keer richting Groningen te reizen om mij te verblijden met hun komst. Inmiddels is een datum vastgesteld voor het retourtje Groningen: zaterdag 15 oktober 2011 is het zo ver. Joepie!

Om e.e.a. een beetje te stroomlijnen is het handig dat iedereen die mee wil even een mailtje stuurt naar Joke (Boekhappen@gmail.com). Het lijkt ons leuk om (onder andere) op die dag The Wasted Vigil van Nadeem Aslam samen te bespreken. Maar het is geen voorwaarde om te komen, dus ook als je het boek niet gelezen hebt, word je van harte uitgenodigd. De bijeenkomst zal deze keer plaatsvinden op een nog nader bekend te maken locatie in Groningen zelf, op loopafstand van het station. We hopen weer op een gezellige middag waarin de boeken en de bloggers erachter centraal staan, dus komt allen! (En wat mij betreft zijn ook trouwe reageerders die zelf geen blog hebben van harte welkom.)
mede namens Joke en Koen

10 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb er zin in. 

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, de plannen zijn gesmeed! Ik ga proberen van de partij te zijn, maar weet nog niet of het lukt. Ik zet het in elk geval op de kalender, maar het zijn drukke tijden. Leuk zeg, dat Nadeem Aslam het tot bespreekboek geschopt heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hella, jij moet zelfs meedoen. Ik reken helemaal op je komst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zou geweldig zijn als je kun komen, Maaike. En je weet: er gaat niets obven Groningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas denk ik dat ik het niet ga redden om te komen. Een bezoekje aan het noorden zou ik graag met familiebezoek combineren, maar die zie ik het weekend ervoor waarschijnlijk al. Verder wordt oktober een drukke maand. Ik wens jullie veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer, Erna. Maar mocht je ooit nog eens in de buurt zijn wegens familiebezoek dan ben je natuurlijk van harte welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas, Groningen gaat toch niet lukken. Ik zit in Engeland in de herfstvakantie en die begint op 15 oktober. Ook leuk! Maar ik zal het dus met jullie verslagen moeten doen. Tot een volgende keer dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer Maaike, maar in ieder geval veel plezier in Engeland!

    BeantwoordenVerwijderen