zaterdag 15 oktober 2011

Bloggers bijeen in Groningen

V.l.n.r. Anna, Judith en Joke
Vandaag trof een aantal geestverwanten elkaar op een kleine, informele boekbloggersbijeenkomst in een café in de binnenstad van Groningen. Hella en Koen moesten jammer genoeg op het laatste moment afzeggen, maar wel aanwezig waren IJsbrand (helaas al weg toen we op het idee kwamen een foto te maken), Joke en Judith.

Het ging, zoals dat gaat, over hoeveel een ieder leest, wát een ieder leest, lezen in de trein, boekenkasten, en ook nog over The Wasted Vigil van Nadeem Aslam, een prachtig boek (hoewel Judith daar  anders over denkt) dat ik al wel uit heb maar nog niet heb kunnen bespreken.

Het is altijd bijzonder om mensen die je van internet kent in levende lijve te ontmoeten en de ontmoeting beviel zo goed dat er een volgende keer komt en wel in Zwolle, omdat dat zo mooi halverwege Utrecht en Groningen is. Wanneer weten we nog niet (over een tijdje), maar we hopen dat er nog meer boekenliefhebbers komen. Daarom nu al vast: tot ziens allemaal, ook en vooral de lezers die er nu niet bij waren!

6 opmerkingen:

  1. Het speet me zo dat ik moest afzeggen! Heb wel mijn indruk van The Wasted Vigil op m'n blog gezet. http://heldenreis.blogspot.com/2011/10/nadeem-aslam-wasted-vigil.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie bespreking, Hella.
    Ben je inmiddels weer enigszins opgeknapt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier net zo, ik had er graag bijgeweest. Zwolle moet te doen zijn lijkt me. Leuke foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Groningse meeting helaas gemist (agenda zat al vol toen ik ervan hoorde), dus sein me even tijdig in als die in Zwolle gepland is? Dat zou fijn zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chanou, je krijgt een persoonlijke uitnodiging per e-mail zodra we een datum hebben!

    BeantwoordenVerwijderen