zondag 22 januari 2012

Uitnodiging

Wat is er nou gezelliger dan samen met een stel andere boekenliefhebbers een middag vol kletsen? Niks toch? Al twee keer eerder organiseerden enkele boekbloggers een dergelijke informele bijeenkomst en inmiddels is het hoog tijd voor de derde. Deze vindt plaats in Zwolle, op een nog nader bekend te maken locatie op loopafstand van het station, op 17 maart. We beginnen zo rond 13:30 uur.

Naast kletsen over boeken en boekenkasten en e-readers en tbr-stapels gaan we ook nog proberen een boek te bespreken, namelijk The Sense of an Ending van Julian Barnes, de Man Booker Prize winnaar van 2011 die door mij een tijdje terug al enthousiast werd besproken.

Je bent als boekenliefhebber van harte welkom, ook als je zelf geen blog hebt, maar wel benieuwd bent hoe een boekblogger er nu in levende lijve en in het wild uitziet. Geef je op bij mij via het contactformulier en je krijgt te zijner tijd te horen waar de bijeenkomst precies plaats vindt en wie er nog meer komen. Meerdere mensen hebben zich al opgegeven.

Tot 17 maart in Zwolle!

PS Aarzel om niet om je eigen commentaar toe te voegen. Ik stel het zeer op prijs als mensen de moeite nemen om reacties of aanvullingen te plaatsen!

17 opmerkingen:

  1. Deze heb ik maar even in z'n geheel overgenomen op m'n site!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoor goede dingen over deze http://www.villasuikerberg.nl/menu/lunchcafe.html (heb 't even op twitter gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er perfect uit. Ik heb nog een paar suggesties gekregen en zal even overleggen, maar dit lijkt me uitstekend. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt! Die zat bij mijn eerdere tips en hebben we ook in overweging.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Anna,

    bij mij staat de uitnodiging er ook op. Ik ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Judith / Leeswammes23 januari 2012 om 09:41

    En bij mij staat de uitnodiging ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen, maar pencil me in! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed nieuws, Lethe! Je staat alvast genoteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Anna,
    Naar het zich nu laat aanzien, kan ik waarschijnlijk toch niet komen op 17 maart. :( Helaas! Volgende keer beter, en iedereen die wel komt veel plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer, Lethe. Het was erg leuk geweest als je had kunnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Judith / Leeswammes10 maart 2012 om 11:38

    Weten we al waar we elkaar gaan ontmoeten? Hadden we nog niet afgeproken dacht ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klopt Judith. Ik ga dit weekend nog een paar mensen mailen die nog niet zeker wisten of ze konden. Zodra ik weet met hoeveel we zijn, ga ik iets bespreken. Grand Café Public is onze eerste keus, maar als dat om de een of andere reden niet kan, wordt het waarschijnlijk Villa Suikerberg. Je hoort tijdig van me wat het wordt!
    Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anna, wat is een tbr-stapel voor iets?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erik, wat stom van mij: ik doe zoveel mogelijk mijn best om niet teveel Engelse termen te gebruiken, maar zo nu en glipt er toch eentje tussendoor. Tbr is de afkorting van to be read, dus de "tbr-stapel" is de stapel nog te lezen boeken (die in mijn geval inmiddels bijna mythische proporties heeft aangenomen; ik hoop op heel veel vrije tijd zodra ik die miljoenen in de loterij win).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anna, het was wat ik dacht dat ik was, alleen kon ik de woorden die er bij hoorden niet bedenken. Ik ben je recensies van nieuw naar oud aan het lezen. Ik vind ze zonder uitzondering zeer goed geschreven. Daarbij vergeleken doen mijn korte reacties op librarything nogal onbeholpen aan. Er is ook een website van Danny Yee die je mogelijk interessant vind. Danny is een Australiër die in het Engels uitgebreide besprekingen maakt van de boeken die hij leest. Meestal zijn het nogal obscure boeken, maar toch de moeite waard. Eerlijk is eerlijk, hij schrijft niet zo boeiend als jij, maar zijn recensies zijn altijd zeer informatief. Groetjes, Erik

    BeantwoordenVerwijderen