donderdag 13 december 2012

Huishoudelijk

Toch maar even een kort berichtje om uit te leggen waarom het hier de laatste tijd zo stil is. Ik word momenteel erg in beslag genomen door droevige familieomstandigheden en werd daarbij ook nog eens ziek.

Op zich is die ziekte, naar het zich laat aanzien, niks ernstigs - het is vooral vervelend. De koorts en de pijn zijn inmiddels weg, respectievelijk zo goed als weg, en ik hoop binnenkort weer met mijn besprekingen aan de slag te gaan.

Ik heb een paar hele mooie boeken gelezen, ook een paar die wat minder briljant waren maar toch nog zeer interessant, dus wacht rustig af. Er komt vanzelf weer wat leven in de brouwerij hier.

PS Aarzel om niet om je eigen commentaar toe te voegen. Ik stel het zeer op prijs als mensen de moeite nemen om reacties of aanvullingen te plaatsen!

22 opmerkingen:

  1. Veel goede moed en beterschap Anna! (had je onlangs nog vermeld op mijn blog - slechte timing)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Noodplan inzetten: kop thee, kersenpit, kat op schoot en vooral veel rust,ik duim voor een spoedig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte en beterschap, Anna. Soms heb je van die periodes waarin alles tegelijk lijkt te komen. Zorg goed voor jezelf en weet dat we aan je denken,

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij wachten rustig af. Neem je tijd zou ik zeggen. Sterkte daar!

    groeten,

    Koen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte, Anna! Is je ziekte een reactie op de familieomstandigheden? Hoe dan ook, niet fijn om erbij te hebben. Veel sterke en neem genoeg rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boekenliefhebber, dat was me inderdaad ontgaan. Ik lees de laatste maanden veel minder blogs dan anders en de laatste week zo goed als niks. Maar ik voel me natuurlijk altijd vereerd met een vermelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bettina, Koen en Achille, dank voor jullie goede wensen. Dat geeft de burger moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Judith, nee, de ziekte is gewoon een ordinaire darminfectie met complicaties, waar ik erg van verzwakt ben. Nu gewoon weer aansterken. Komt vanzelf weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap Anna en sterkte met de familie-omstandigheden. De boeken kunnen moed en troost geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je, Joke. Ja, boeken helpen zonder meer. Ik heb nu vooral even behoefte aan het wat lichtere genre en ben net aan The Hobbit begonnen. Eens kijken of dat wat voor mij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank voor jullie goede wensen, Erik en Leon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. sterkte met alles, hopelijk gauw betere tijden. Als je een super-afleidend boek wil, die Stephen King is echt een aanrader (11-22-63).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor de tip, Hella. Ik ben nu knus verdiept in The Hobbit, maar aangezien ik nog nooit iets van Stephen King heb gelezen, ga ik daarna misschien wel met 11-22-63 aan de gang.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anna
    Geheel toevallig vond ik hier in brugge een superleuk caféetje..genaamd de Rose Red. De uitbater was geïnspireerd door het boek en de mini-serie van Stephen King. ik vond dat zo leuk en ik wil dat even vermelden. Goeie moed Anna, goeie me-time en warmte van de mensen om je heen.
    Marie uit Brugge!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Marie, ik had de naam Red Rose nooit met het oeuvre van Stephen King geassocieerd, wat maar weer illustreert hoe onwetend ik op dat gebied ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een wat late reactie, ik hing rond in Afrika. Veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erna, rondhangen in Afrika is een uitstekend reden om wat later te reageren. Bedankt voor je goede wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lees nu pas over je ziekte en familieomstandigheden (voor een groot deel ook door ziekte. Sterkte gewenst. Hartelijke groeten Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg bedankt, Yvonne. Mijn allerliefste vader is afgelopen donderdag overleden, zodat aan zijn vreselijke lijden eindelijk een eind is gekomen. De crematie is komende week en daarna hoop ik mijn blog en mijn normale leven weer op te pakken.
    Jij ook sterkte met je gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen