zaterdag 14 september 2013

De Uitslag

Zojuist de stembus van het stembureau gehaald, het ding opengemaakt, de stembiljetten geteld onder toezien van het waakzame oog van de kiescommissie en wat blijkt?
  • 17% van de stemmers is niet geïnteresseerd in de sterretjesscore en kijkt er nooit naar,
  • doch 83% stelt die wel degelijk op prijs.
De sterretjes blijven dus. Maar waar? Ook hierover heeft de kiezer zich duidelijk uitgesproken.
  • 37% van de sterretjesliefhebbers houdt ze bij voorkeur aan de onderkant van de bespreking;
  • maar de overige 63% ziet ze graag weer terugkeren naar boven.
Lethe kan tevreden zijn: de sterretjes verhuizen terug naar hun oude vertrouwde plaats bovenaan in de blogpost.

Lang leve de democratie!

PS Aarzel om niet om je eigen commentaar toe te voegen. Ik stel het zeer op prijs als mensen de moeite nemen om reacties of aanvullingen te plaatsen!
Bookmark and Share

4 opmerkingen:

  1. Ik was even stil maar ben niettemin tevreden. Het was precies mijn keuze. Ik had mij echter als democraat neergelegd bij een andere uitslag uiteraard ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Koen, in dit geval doe ik graag wat de meerderheid van mijn lezers op prijs stelt. Bij de eerstvolgende bespreking staan de sterretjes weer bovenaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik mag er zelf dan geen acht op slaan, dat wil niet zeggen dat ze voor mij hoeven te verdwijnen. Ik wens iedereen die deze uitslag had gewenst en ervoor had gestemd dan ook van harte geluk!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Anna, en ook degenen die gestemd hebben! Ik ben zeer tevreden :-D

    BeantwoordenVerwijderen