woensdag 21 juli 2010

Hoe het was op Spitsbergen

Kortbekzeekoeten vóór ons expeditieschip
Mijn reisimpressie van Spitsbergen staat sinds vandaag op mijn webstek, waar je kunt komen door hier te klikken.

Mocht je dat nog niet genoeg vinden en mijn 150 mooiste foto's willen zien op volle schermgrootte, stuur me dan even een mailtje via de Contactlink boven in de rechterzijbalk van de Spitsbergenpagina en je krijgt een aanklikbare uitnodiging om mijn (niet-openbare webalbum) op Picasa te bekijken.

Ik zou zeggen: kijk en huiver voor alle strandliefhebbers en veel plezier voor degenen die schoon genoeg hebben van de hitte hier en even in koudere sferen willen verkeren.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Blij te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi verslag! Ikzelf houd helemaal niet van sneeuw en ijs (ook niet van strand trouwens), maar het ziet er wel prachtig uit. En al die dieren! Waren daaronder ook nog muggen??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben een stuk of drie muggen tegengekomen, dus dat viel reuze mee. Muskietennetje en Deet zijn weer ongebruikt mee naar huis gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen